1 day left

Det är verkligen helt sjukt och overkligt att jag imorgon går min sista dag i amerikanskt high school någonsin. Jag kommer sakna allt så mycket, jag kommer sakna alla mina vänner, jag kommer sakna att aldrig behöva göra något, jag kommer sakna nutrition break, jag kommer sakna att äta luch med mina fina vänner och köra tillbaka till skolan med musik på högsta volym och nedvevade rutor även fast det är minusgrader ute, jag kommer sakna hallpasses och the bells och announcements i början av 2nd period och jag kommer sakna att sluta klockan 3.14 varje dag och jag kommer sakna the school spirit och assemblies och alla mina klasser och massa massa mera. Jag kommer sakna min syster och bästavänner och värdfamiljen, jag kommer sakna värmen och jag kommer sakna att ha mina vänner hämta mig och köra mig runt, jag kommer sakna att bara spendera en hel kväll i en bil och lyssna på musik och att åka till dutch bros och dricka smoothies. Jag kommer sakna allt här så mycket. De som bor här säger att de bara vill härifrån men ingen flyttar och kanske beror det på att det här faktiskt är ett väldigt fint ställe.
1 dag kvar i skolan, 6 dagar tills graduation, 7 dagar tills Lea åker, 14 dagar tills Julie åker och 26 dagar tills jag åker hem.
Det är året har gått så fort att jag inte ens har hunnit med, jag tycker fortfarande att det är början av april och att jag har mycket mer tid här, jag har inte riktigt fattat att jag faktikst ska hem snart och därför känner jag inte så mycket. Men samtidigt så känns det som en evighet sen jag träffa min familj sist och jag precis kom hit och allt var så nytt och jag träffa Lea för första gånen och fick på alla football games, och det ska bli skönt att åka hem och träffa min familj och mina vänner igen och leva det svenska livet, men jag är inte redo att lämna Amerika.
Dagen efter Lea kom åkte vi runt och stanna på skolan för att ta en bild

Kommentarer
Postat av: Madde

Det var ju du som var i Payette! Ååh att vi inte hade varit där samma år, var i New Plymouth året innan dig :(

2013-09-23 @ 14:27:03
URL: http://thecollegekid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0