2013

Okej så ajg har alltså inte skrivit sen thanks giving, det var ett tag sen! Okej så detta har jag gjort: Gått i skolan, haft dance preformance x4, vart med kompisar, druckit dutch bros för första gången, haft finals, fått lov, varit sjuk, fått besök, åkt till Boise med kompisar, haft sleep overs och mycket mycket mer. Det är svårt att skriva om vad jag har gjort såhär lågt efter, jag kommer nästan inte ihåg allt jag gjort... Men jag ska försöka ta tag i bloggandet, inte bara för att visa alla andra vad jga gjör, men mycket för att jag själv vill kunna gå tillbaka i bloggen och kolla vad jag gjorde.
 När jag har kommit på hur man laddar över bilder från telefonen till datorn så lägger jag upp massa bilder, tills dess säger jag hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0