Tonight is the night, we’ll fight till it’s over So we put our hands up like the ceiling can’t hold us

Hej! 55 dagar kvar, helt sjukt ju, jag trodde aldrig att den här stunden i mitt liv skulle komma. Att tänka på att jag måste lämna om 55 dagar får mig att vilja gråta. Det är klart att jag saknar min familj och vänner och det ska bli jättekul att träffa dem alla igen, men jag vill verkligen inte lämna allt här. 4 veckor kvar i skolan, är det ens möjligt? Jag har träffat människor här som betyder så mycket för mig, jag vill inte ens tänka på att jag måste leva utan dem snart. Men jag har vart med om så mycket och jag har lagt upp aldeles för lite bilder så tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder nu när jag har tid.

Roadtrip, friends, walmart häng, hostfamily, DQ shakes, a&w with Lea, jolts and juice, school, lunch, tennis partner, easter.

Kommentarer
Postat av: Nora

Hej!
Jag fick precis reda på att jag ska bo i Idaho, Gooding, ett år då jag ska vara utbytesstudent. Well, jag vet inte hur jag känner inför det ärligt talat...Såå jag tänkte om du kanske kan kommentera på min blogg eller något (om du hinner). Hur är det där? Blir det kallt? Jag vet ju inte riktigt var i Idaho du bor men jag ska bo i södern. :) Kraam

2013-05-28 @ 08:31:02
URL: http://noras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0