Girls time

Hej! Idag var jag i skolan, det var bra, typ som vanligt bara. Efter skolan åkte jag och Nadia och Lea och Julie hem till oss och vi satt och prata en stund och sen satte vi på en film som heter the women. Kan inte riktigt avgöra omjag tycker om den eller inte, det tar alltid en dag eller två innan jag figure it out. Anyway, Julie åkte hem mitt i filmen och om ett tag blir Nadia picked up så jag antar att jag ska göra mat snart.
 Förövrigt drömmde jag i engelska i lördags, sjukt coolt och jag vakna upp superlycklig haha. tänker för det mesta på egelska också, eller iaf på kvällen när jag har pratat engelska hele dagen. Nu ska jag vara lite social innan Nadia åker!

Lea and me and Nadia

Kommentarer
Postat av: Emma

SNYGGA TJEJER
haha, du drömmer på engelska till slut!! nu förstår du alla andra, jag vill också drömma så! verkar f1 coolt. så söt som blandar in massa engelska uttryck också, " om ett tag blir Nadia 'picked up' också." haha.
TAKE CARE, puss

2012-09-18 @ 14:33:08
URL: http://frostt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0