Jag vill inte vara rädd Varför måste jag vara rädd? Somliga vet att dom är starkare än andra Somliga älskar att slå sönder en vit tandrad Somliga lever för att pina varandra Innerst inne är vi likadana Jag tror att människor gör så av gammal vana

Det är mycket som är annorlunda här, allt från vad de äter till hur de beter sig till hur de ser på saker. En sak som jag ändå har reagerat på är att folk går till skolan även fast de är sjuka. Låter inte som en så stor sak men när folk sitter och nästan spyr i klassrummet alt kommer in och säger att de nyss spytt alt de står vid papperskorgen hela lektionen är det inte så kul längre. Anledningen till att folk gör så är för att de för det första inte får lämna klassrummet och för det andra så får man bara missa ett visst antal dagar så ingen stannar hemma för att bli frisk. Personligen tycker jag att det är helt sjukt, hur kan man gå till skolan när man är så sjuk? Plus att pga alla går till skolan när de är så sjuka så smittar de ner alla andra som också blir sjuka och det blir som en epedemi på skolan.
 Förövrigt så är skolan skolan och jag vill väll mest bara ligga hemma och kolla på serier/sova men det kan jag inte... Jag har också fått två lördags skolor pga har fått massa tardys så nu åker vi hemifrån 35 min innan skolan börjar så jag måste gå upp mycket tidigare. Jag ska gå upp ännu tidigare imorgon för jag måste hinna göra government innan skolan, orkar inte göra det nu haha, ska sova istället.
 Deppigt inlägg men det är väll så jag känner just nu. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: amanda

Har frågestund i bloggen just nu. Gå in och ställ vilken fråga du vill, svarar på ALLT!

direktlänk till inlägget: http://onestyle.blogg.se/category/fragestund.html

2012-10-28 @ 14:57:31
URL: http://onestyle.blogg.se
Postat av: Madde

Payette hs?! Bodde i new plymouth förra året :) asså fan vad avundsjuk jag är på dig :( saknar Idaho och Payette county så fruktansvärt mycket!!! Om du vet någon på din skola som gick på NPHS förra året får du gärna fråga om dom känner the swedish cheerleader :D

2013-04-07 @ 16:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0