Chicken noodle soup

Hej! Just nu ligger jag i min säng och lyssnar på vakna med the voice och läser bloggar. Dagen startade riktigt dåligt och jag ville väll mest ligga kvar och sova i  min varma säng men jag satte på mig mina varma uggs och åkte till skolan istället. Vi hämta också gratis kaffe från jacksons innan skolan så det var bra. 1st och 2nd period var asdåliga som vanligt men sen var det nutrition break så allt blev lite bättre. På engelskan tappa jag och Julie bort klassen och var helt vilse i skolan utan hallpass och gömde oss därför på toaletten för att inte bli upptäckta, haha. Anledningen till att vi tappa bort klassen var för att vi alla skulle gå till biblioteket men jag och Julie bestämde oss för att gå på toaletten och sen till biblioteket men när vi ko dit var det en helt annan klass där inne så vi gick runt och lete efter dem innan vi bestämde oss för att gå tillbaka till klassrummet och vänta på dem och där var de såklart. Skratta ganska mycket när det hände, jag menar det är en jätteliten skola, är det ens möjligt att tappa bort sig haha? Hade dans efter skolan och det var riktigt kul! Vi skojja och hade det bra.
 Det har på riktigt börjat bli riktogt kallt här, på bara några dagar har det gått från 30 grader plus till freezing och uggsväder. Detta har resulterat i att jag har blivit lite småsjuk och har extremtorra händer. Imorgon ska vi till Walmart så ska köpa en jättebra handkräm! Åt också chicken noodle soup till lunch som jag gjorde i food and nutrition och enligt alla filmer ska det vara bra när man känner sig sjuk haha.
 Annat intressant idag: Var på DECA meeting vilket är en clubb på skolan som jag har gått med i och det tror jag kommer bli jättekul! Har också fått höra att jag är soulless från random kille pga jag inte ler mot han i korridored. Det var lite på skämt men ändå, alltså haha. Ganska svårt att le till alla men jag ska försöka göra det! Vill ju inte bli kallad soulless igen.
 Nu ska jag gå och duscha och sen ska jag sova, godnatt!
Bild på Lea och mig när vi var på Boise zoo för några veckor sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0