Happy Thanksgiving!!

Idag är det thanksgiving här i USA och det firar man (som de flesta vet) med att äta mat och kolla på fotball. Igår hade vi early release och movie day eftersom att the seniors van penny wars. Vi kolla på brave och the adventures och alla hade på sig mjukiskläder och hade filtar med sig, de bjöds också på pizza och läsk. Riktigt mysigt faktiskt! Folk låg och sov och satt/låg på golvet och hade med sig massa mat. Vid 1.20 var det över och då var det bara att vänta på dance practice som börja klockan 2. Efter dansen åkte vi hem och gjorde 10 pajer vilket tog lååång tid, jag var trött så kunde ju ha vart roligre men det var okej. Idag har mina värdföräldrar gjort 50 rolls och snart ska vi göra mashed potatoes för 30 personer. Till fukost åt vi french toast och cholkadmjölk haha, det var jättegott! Jag lägger upp bilder senare för nu måste jag börja göra mig iordning! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0