Fugitive

Igår spela vi som sagt fugitive, det var riktigt kul! Julie och Nadia kom hem till oss vid halv 7 och vi gick tillsammans till Burger King där vi träffa alla andra, samanlagt tror jag vi var ungefär 15-20 personer, vet inte riktigt. Vi bestämde att vi skulle ta oss till Albertsons och alla förutom 2-3 som satt i bilen sprang allt vad vi kunde och gömde oss i lövhögar, bakom träd, i andras trädgårdar osv. Och vad vi sprang, football killarna och basket killarna hade ju jättebra kondition så de sprang ifrån oss direkt och jag satsa på att springa med de som inte var lika vältränade/de som var snälla och vänta. Vi sprang från Burger King till Albertsons, från Albertsons till primary school, från primary school till Jerrys market, från Jerrys market till kloys pizza, från Kloys Pizza till Burger King, kan ju säga att jag har ont i mina ben nu. Efter det åkte vi och köpte glass och sen gjorde vi ding dong ditch och och åkte runt i bilarna och sen till Kearstin och sen hem.
 Idag vakna jag halv 1 och skypa med min familj och efter det gjorde jag absolut ingenting, låg bara i soffan och klappa hundarna och typ sov. Nu har jag duschat och kollat på Solsidan och Glee, ska väll sova snart så jag orkar upp imorgon. Eftersom the seniors vann penny awards så kommer vi få fredag off och bara kolla på film, och sen veckan efter denhär är det thanks giving så går måndag och tisdag och sen har vi early release på onsdag och är lediga resten av veckan. Är jättepeppad på det! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0