The more you fear something, the more power you give it

Hej!
Helgen har varit mycket skön med jättefint väder. I fredags åkte jag hem till Lelle och sov där, i lördags plugga jag på dagen och kolla på esc på kvällen (HEJA LOREEN!!! Som kommer från Västerås), i söndags plugga jag och sola. Det var även morsdag så mormor och morfar kom och åt mat med oss. 
Just nu sitter jag och kollar på vakna med the voice, åker till skolan om ungefär 1.5h så det är ju helt värdelöst att jag är uppe nu men jag gick upp för att höra om Martin Björks dejt med Mischa Barton haha. Har bara en lektion vid 11.40 i 40min men jag och Becka åker också på extrakemin för lite pluspoäng. Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0