'Cause I'll be holding all the tickets And you'll be owning all the fines

Hej! Har inte skrivit på över en vecka nu. Under den här veckan har jag; vart sjuk nästan hela tiden, gjort två prov, pluggat, bränt mig så jag är jätteröd, hittat två bra låtar, sovit hos lelle, varit hemma från skolan två dagar, pluggat lite mer. Även nu håller jag på att plugga men har tagit en paus från det, ska nog snart fortsätta. 
Har fått veta att jag ska få börja i dans i USA och att jag måste träna jättemycket till det nu. Har också sett att folk börjar få sina avresedatum men inte jag, sitter och väntar men mitt kommer väll snart också. Antar att det tar längre tid eftersom att jag har efterfrågat att få åka lite tidigare så att jag hinner till skolinskrivningen. 
Ikväll ska jag se på Eurovision song contest, heja Sverige!!!!Hejdå
London, London, London

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0