As long as we are flyin'

Hej, Sitter i min ensamhet på mitt rum och väntar på att Alva ska komma hem, vilket hon nog snart gör. Ikväll ska vi ha seriemarathon vilket ska bli mycket mysigt! Det är också långhelg vilket är mycket skönt.
.
Min dag har varit okej, har haft två nationella prov i engelska och en halvtimme spanska innan jag sluta. Jag tror det gick hyfsat, men hörförståelsen gick inte så bra, han prata jättefort med australiensk brytning och alla jag har pratat med tycker det gick dåligt, skönt att inte vara ensam hehe. Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket, försökt plugga och kollat på serier. 
Ska inte skriva mer nu, hörs!
JAG ÄR I PARIS
Tycker att jag passar in ganska bra med min mustasch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0