When the power of love overcomes the love of power the world will know peace

Hej! Allt rullar på som vanligt, skola, plugg, serier osv. Nu har jag suttit sen ett och pluggat till matteprovet jag har imorgon, känns ganska bra faktiskt! Det är också otroligt många som får familjer nu, ingår var det 3st och det är fortfarande början av mars! Jag har slutat tidigt tre dagar i rad nu så det är också jätteskönt, men tyvärr så är det 8-4 dag imorgon. Annat har jag inte att säga, hejs
Om ni inte redan har sett det här rekomenderar jag er att göra det! Ganska långt men så värt det!
Här är länken: http://www.youtube.com/watch?v=Y4MnpzG5Sqc&feature=youtube_gdata_player

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0