That’s how its supposed to be Living young and wild and free

Hej hej hej! Uppdateringen är dålig som vanligt, men jag har haft annat för mig. Skolan är underbar då vi inte har några läxor, vädret är underbart, det börjar bli vår och det är bara tre dagar kvar i skolan. Underbart!! Odag på kvällen åkte jag och Emma ut på våra nyinköpta longboards, riktiga naturbegåvningar måste jag säga! Nej men det gick jättebra och vi är jättepeppade, plus att det var helt underbart väder. Nu ska jag springa iväg och kolla på BB, ha det bra!
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0