So raise the bar Hit me hard Play your cards Be a star But who's laughing now?

Hejhejhej. Nu är det bara en dag kvar tills jag har lov!!! På lovet ska jag dock mest plugga och ta det lugnt, sen ska jag även på kryssning vilket ska bli toppenkul! I skolan just nu har vi ingenting så jag går mest dit och tar det lugnt, pratar och hoppas att tiden ska gå fortare. Nu har det också börjat bli kallt igen och på lovet ska det bli minusgrader och snö (tror/hoppas att det inte blir så) så mina planer på att sola och bli brun tills vi ska simma med skolan försvann. Idag har jag kollat på satc, BB, oth och top model sverige, umgåtts med Emma, åkt longboard (började tyvärr regna) plus lite mer som är totalt ointressant att veta. Har också lovat att jag ska gå och lägga mig i tid ikväll så jag ska väll snart duscha och göra mig iordning. Ha det bra kexchoklad
Ungefär såhär jag känner idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0