In that land there's a winter In that winter's a day In that day there's a moment when it all goes your way

Hej! Igår var helt underbar, Alva och jag var ute från 12 till 5 och sprang, solande på en äng och åkte till stan. På kvällen träffa jag Becka och vi åkte sen till Vallby men var bara där jättekort innan vi åkte hem igen sen satt vi i hennes rum och prata och drack te till halv två. 
Även idag är det sol så jag och Alva går snart ut coh springer i det fina vädret. Senare ska jag träffa Becka för att åka till stan. Det är helt underbart att vi inte har läxor heller så jag kan göra vad jag vill utan att bry mig om läxor och plugg. 
Nu ska jag inte sittan inne längre, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0