Don't be too fat, or too thin, or too dark, or too light; don't be too sexual, or too chaste, or too smart, or too dumb. Be yourself. But make sure you fit in

Hej! Sista provet i etta på gymnasiet är nu skrivet och det gick faktiskt riktigt bra! Nu sätts betygen på måndag så jag ska bara ta det lugnt och göra det jag känner för. Det är visserligen lite saker jag måste göra fortfarande;
  • Köpa kamera
  • Växla pengar till dollar
  • Fylla i lite papper och skicka till USA
  • Fråga om jag kan få behålla min skoldator
  • Börja träna
  • Städa mitt rum
  • Och det viktigaste: Börja med visumansökningar
Utöver det ska jag kolla på serier, umgås med mina vänner osv. Hade hoppats på bra väder så jag skulle kunna sola men det ska tydligen bli under 10 grader och regn hela veckan, inget höjdarväder. Nu ska jag fortsätta med att inte göra någonting, ha det bra!
Dessa sparade jag 01.50 någon natt för ett tag sen haha (såg det när jag ladda upp dem därför jag vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0