Innan himlen klarnar måste allt nog först bli mörkare Jag klarar mig på så lite ljus Jag lever mitt liv utanför

Här är bilder från ambassad besöket: 
Bilderna är från Kristin. Vi som stanna kvar utanför ambassaden efter besöket tog bilder med skyllten, plus att vi bad en förbipasserande att ta en bild på oss alla. De andra två bilderna är från Vapiano. I nästsista bilden drar Lovisa i mig precis när bilden togs haha. Sista bilden är från när Explorius bjöd på glass, den snodde jag från Explorius Facebook. Tog bara bilder som jag var med på för jag vet inte hur de andra känner att jag lägger ut bilder på dem, om det är någon som vill att jag tar bort en bild är det bara att säga till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0