Ambassaden, bilder, packning osv.

Hej! Jag har blivit inspirerad och skrivit en packlista som inte är lika flummig som de andra och som är lite mer sammanfattande. Kan lägga upp den lite senare men orkar inte nu pga har ingen dator. Har också sorterat ut vilka nagellack jag ska ha med mig och har lyckats begränsa mig till 31 st vilket jag tycker är ganska bra gjort!
Jag har också fyllt i alla mina visumpapper och har fått tid på ambassaden den 26 juni vilket är tisdagen efter midsommar. Idag är det också 50 dagar kvar tills jag åker och jag känner inte gör att prata om något annat än just det vilket jag tror tråkar ut alla i min närhet haha. Men att det bara är 50 dagar kvar betyder att jag har fler nagellack än dagar kvar i Sverige och det är sjukt! Dock känns det som att 50 dagar är en lång tid och att de aldrig kommer hända, men jag antar att tiden bara kommer flyga förbi.
Imorgon ska jag gå på alvas skolavslutning, veckan efter det är det midsommar, veckan efter det ska jag till ambassaden, veckan efter de börjar jag jobba sen ska jag på segelsemester i två veckor och sen är det bara en vecka kvar tills jag åker.
Idag skicka min vmamma bilder till mig mest på djuren och även på en blomma haha. Nästa gång skulle hon skicka bilder på familjen, det är jättekul att se bilder därifrån men ganska sjukt att tänka att jag ska bo där.
Nu ska jag packa upp väskan som har packade till resan till nattas stuga som aldrig blev av sen ska jag fortsätta kolla på min jättedåliga serie, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0