-

Hej! Idag har jag fått sommarlov, ätit massa jordgubbar, varit med jättefina människor och kollat på skrikande studenter. Kom precis hem och vet inte riktigt vad jag ska göra nu, de flesta känner någon som tar studenten men d är skönt att vara hemma också. Förutom det känns det helt sjukt att det är sommarlov, jag började ju nyss ettan och om 56 dagar åker jag till USA. Är lite rädd för hur snabbt tiden går och snart kommer jag stå på flygplatse och vara påväg.
På måndag tar jag den sista twinrix sprutan och sen åker jag till nattas stuga med henne och Emma och stannar där tills på torsdag, ska bli jättemysigt! Nu har jag skrivit om det här inlägget tre gånger (skriver på mammas iPad) så ska sluta innan jag råkar ta bort det igen. Eftersom att jag inte har någon dator vet jag nye när jag uppdaterar nästa gång och jag har nye heller några bilder eftersom att alla är på min kamera. Nu ska jag gå ut och sätta mig i solen, glad sommar!

Kommentarer
Postat av: Annie

Hej! Annie heter jag och ska också åka som utbytesstudent i höst. Jag har länkat dig på min blogg, vore kul om du ville göra detsamma :)

2012-06-11 @ 01:32:31
URL: http://usannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0