It's too cold outside For angels to fly An angel will die

Eftersom jag har blivit en sån där tråkig bloggare som aldrig lägger upp bilder tänkte jag att jag lägger upp några nu denna fina fredagkväll. Fick en fråga som jag ska svara på imorgon. Hoppas ni har en bra/fin kväll!
 1. Hjärtapotatis mamma hitta
 2. Tårta från skolavslutningen
 3. Blommor från midsommar
 4. Från en helg vi var ute och segla
 5. Alva efter vi hade cyklat hem i ösregn
 6. Från veckan när Alva och jag ver hemma ensamma
 7. Alva och jag på Birka när vi var på promenad
 8. Smores från grilkväll
 9. Emma
 10. Mina foppatofflor som myrorna hade byggt bo i när vi kom hem från seglingssemestern
 11. Ett får på Birka och mamma och Ludvig i bakgrunden 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0