I will wrap you in my arms and you will know you have been saved

Hej! Skrev ett inlägg men det raderades såklart så nu orkar jag inte skriva om det. Ville nog mest göra en uppdatering för sen kommer det nog inte bli något nästa vecka. Jag har iaf bara en dag kvar på jobbet!!!! Idag fick jag också mina flygbiljetter och jag är otroligt lättad, ska bara mellanlanda en gång och det är i Phoenix så kommer  få stå på Arizona mark haha. Vid 7 ska jag åka ner till framnäs för att träffa min gamla klass och säga hejdå sen ska jag försöka sova tidigt så jag är pigg tills imorgon. Nu ska jag fortsätta kolla på teve, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Heejsan!

Mitt namn är Hanna och jag såg nyss att du ska åka till Idaho nu, 2012-13! Och det ska jag också! Fast jag ska mycket längre upp i delstaten än du. Jag ska till Post Falls!

Hoppas du får en jättebra resa och hör gärna av dig om du vill prata!

/Hanna

Svar: Vad roligt! Vilken organisation åker du med? Jag åker med Explorius, ISE. Kul att du skrev, det är inte så många som ska till Idaho, hoppas du får det bra också!
Ida Mårtén

2012-07-13 @ 15:02:40
URL: http://hvissgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0