Fråga

Emma Om: The world is ours, if you want it We can...

en lite konstig fråga kanske, men vad kommer du använda som handbagage ? hoppas du får ett grymt år. ska bli kul att följa det. kram! :)

Nej inte alls! Jag har hittat en väska från Samsonite som nästan inte väger någonting alls, kan inte ens väga den på vågen pga den väger för lite. Den ser ut som en rullväska utan hjul och har så man kan ha den som ryggsäck. Jag tänkte först ha en lite större och finare väska men eftersom man bara får ha med sig 8kg handbagage så väger de väskorna för mycket. Får dock ha med mig 18kg när jag flyger inrikes i USA (åker med US Airlines) så jag kan shoppa jättemycket! Vad roligt, Kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0