Ensiffrigt

Nu är det alltså inte längre två siffror kvar tills jag åker utan bara ensiffrigt; 9 dagar kvar!! Är jättetaggad och jätteglad och jättemycket av allt som man kan vara (av bra känslor). Nu har jag börjat packa och sortera kläder och städa och laddat ner musik och köpt nästan alla presenter. Idag lyser solen så jag ska tvätta och packa samtidigt som jag solar och är ute, imorgon ska jag till stan och köpa lite saker, på fredag ska jag träffa Emma, på lördag ska jag ha avskedsmiddag för mina vänner. 
 Igår åkte jag ut till Enhagen med Emma och träffa Jennie och hennes pojkvän. Vi satt på en brygga och grilla och hade det mysigt till ungefär halv två när mamma kom och hämta oss. Ikväl ska jag till Matilda och träffa massa där så det ska bli trevligt. Nu ska jag sluta skriva, måste ut i solen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0