En månad kvar

Hej! Igår (tisdag) var det prick en månad kvar tills jag åker vilket betyder att det nu är mindre än en månad kvar. Ganska sjukt om man tänker efter. När jag börja räkna var det 260 någonting dagar kvar, sen blev det under tvåhundra sen blev det hundra sen blev det femtio och nu är det 30 dagar kvar. 
 Förövrigt har jag börjat jobba. Jobbar som städerska i Hallstahammar vilket betyder att jag går upp klockan fem på morgonen och kommer hem efter fyra, är otroligt trött. Nu är det bara två dagar kvar sen är det helg och det ska jga njuta jättemycket av sen är det bara en jobbvecka kvar. Ska gå och sova nu så jag orkar resa mig upp imorgon, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linnèa

Hej jätte fin blogg! Jag lovar att jag kommer följa hela din resa i USA för jag vill också åka som utbytesstudent! Jag har förövrigt några frågor till dig!

1. eftersom du gått ut ettan nu och åker iväg, kommer du att börja 2an när du kommer tillbaka eller har du turen att ändå få börja 3an?

2. när anmälde du dig, hur länge sedan var det?

3. Kommer du att testa cheerleading?

4. har du några tips om hur man ska skriva brevet om sig själv osv för att kanske ha större chans att bli antagen?

2012-07-06 @ 00:23:59
Postat av: Anja Siöstedt

ÅÅÅÅÅH blir ju inte lite avis när du berättar om din avresa, nervös, exalterad? :D kraaam! :D

Svar: Är sjukt peppad!!! Tänkte skriva ett inlägg men sen raderades allt haha.... Hoppas du får familj snart!!!!! KRAM
Ida Mårtén

2012-07-09 @ 13:13:30
URL: http://usanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0