The perfect dream

Hej! Idag åkte jag som sagt till stockholm efter skolan för att göra SLEP-testet vilket gick bra. Alla som jag har hört säger att det är ett lätt test och jag kan inte annat än att hålla med. Först var det hörförståelse, 75 frågor, som i början var löjligt lätta men sen blev lite svårare mot slutet. Efter det var det läsförståelse som var 72 frågor (inte helt säker, men runt där) och som också gick bra, det vara bara en sak som var lite svårt men inte alls så farligt. Sammanfattningsvis kan jag alltså säga att det här testet inte är något att oroa sig för alls! Utöver det så träffa jag väldigt trevliga människor där och det var kul att prata lite med dom! Dom som jobba på Explorius var också jättesnälla och hjälpsamma, kan inte mycket annat än att rekommendera den organisationen till de som försöker välja. Nu börjar det komma så otroligt nära hela det här året, det är 7 månade alltså 201 dagar kvar tills det är Augusti och ungefär då åker jag. Jag längtar och vill bara att de här månaderna ska gå så att jag kan få åka nu, orkar inte vänta! Jag har ju inte heller blivit godkänd av ISE än och jag vill verkligen bli det, skulle känns så skönt att veta att de börjar leta värdfamilj till mig, men det är bara att vänta (vänta, vänta, vänta). På våran facebook-grupp (som är grym och som jag rekommenderar att gå med i om ni inte redan är det) är det vissa som pratar om resväskor och bara därför ska även jag börja kolla runt lite efter den perfekta resväskan även jag. Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0