That’s how its supposed to be Living young and wild and free

Hej! Idag är en kall och solig dag, härligt! Tog bussen hemifrån vid 11 och slutade tre, Becka och jag tänkte egentligen gå ut i solen efter vi hade slutat men bestämde oss för att göra det på onsdag istället eftersom att solen nästan var nere. Skolan var helt onödig, först 40min spanska och sen en labb som inte ens var en labb utan braa massa oförståeliga frågor som typ ingen kunde. Sen jag kom hem har jag kollat på ett oth avsnitt (nu har jag bara ett kvar!) och sitter nu och lyssnar på musik och skriver klart engelskan som vara klar tills imorgon, ska också plugga matte sen.

Vill egentligen skriva mer om utbytesåret eftersom att det är det den här bloggen ska handla om, men just nu händer det inte så mycket på den fronten, men om det är något ni vill att jag ska skriva om så får ni jättegärna kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0