Region: Rocky Mountain - Idaho Preference

Enda en mitten av december när det var något fel på min ansökan och den blev "put on hold" så har jag loggat in på ISEs hemsida en gång i halvtimmen. När jag idag loggade in för ungefär 30 gången HADE JAG BLIVIT GODKÄND! Fick Idaho Preference vilket betyder att dom letar familj till mig där. Det var inte mitt förstaval men jag är riktigt nöjd ändå, tror att om jag hade fått Arizona hade jag nog blivit besviken när jag kom dit eftersom jag hade så höga förväntningar, nu har jag inga alls, känns jättebra! Allt känns så verkligt, jag fattar att jag verkligen ska åka 193 dagar till första Augusti när dom börjar skicka iväg. Ska fortsätta leta efter överdrivet mycket information om Idaho nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0