I see that you've come so far To be right where you are

Hej! Idag har jag städat mitt rum vilket tog hela dagen, kanske ska börja städa lite oftare? Har också gjort läxor och kollat på oth, men inget mer. Imorgon börjar skolan med nytt schema som jag måste säga är riktigt dåligt, men jag har fortfarande sovmorgon till 12 på måndagar så jag ska inte klaga! Till den första augusti är det nu 198 dagar kvar till och till sommarlovet är det 144 dagar, kan inte tiden bara gå lite snabbare? Jag väntar fortfarande på att bli godkänd av ISE och förhoppningsvis blir jag det nästa vecka, men det är inget jag räknar med, men skulle vara så skönt att veta att de letar värdfamilj till mig. Nu ska jag lyssna på musik till 21.00 då jag ska kolla på nyheterna och göra klart min läxa sen ska jag duscha och göra mig iordning för en ny vecka!
Jag kan till och med sitta i min soffa nu, det var omöjligt för fem timmar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0