Cold nights make staying alert so hard For heaven's sake, keep me awake

Hej! Dagen började sämst med kemiprov som jag tror halva klassen fick underkänt på, en tråkig engelska lektion och sen spanska. Efter skolan ville Becka och jag göra dagen lite bättre så vi gick runt till alla secound hand butiker i stan (tre st men ändå) och satte oss sen på kalles för te och kaffe. Vi köpte också tuggummi, åkte rulltrappor upp och ner igen och kollade på när killarna spela innebandy. Kom hem och har sen dess kollat på teve, oth och ätit. Eftersom jag inte har några läxor tills imorgon ska jag nu läsa "stora fondboken", lyssna på musik och äta mitt nyinköpta tuggummi. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0