You've had angels in your head Did you hear them singing in the end

Nej nu har jag bytt tillbaka till min gamla design, det jag gjorde blev jätteful så när jag lär mig hur man gör/när jag får mycket tid över ska jag göra en. Idag är det i alla fall torsdag och imorgon är det fredag vilket betyder att det snart är lov!! Plus att både första och sista lektionen är inställda så jag får sovmorgon och slutar tidigt, jätteglad här!! Plus att det är vår ute idag, så det är en jättebra dag!! Kommer säkert bli snö igen sen men jag njuter medans det varar. Det enda jag ska göra idag är engelska och sen ska jag kolla på Big Brother och duscha sen ska jag inte göra något på många dagar. Dock behöver jag plugga på lovet, men det tänker jag på sen. 

Lite annat; jag har fått hem vecko revyn så den ska jag läsa. Jag har också bestämt mig för att inte platta håret, jag vill ha långt och fint hår så nu ska jag ta hand om det! Har också fått veta att Hanna har fått en värdfamilj, STORT GRATTIS!! Nu ska jag skriva lite engelska, heeejss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0