You're on the road But you've got no destination

Hej hej hej! Idag har jag: tittat på teve, gjort matte, ätit tacos. Mamma och pappa har också kommit hem igen så det är skönt! Annars då? Jo jag ska snart börja plugga till mitt spanska prov och efter det ska jag gå ut och springa. Helt sjukt vad jag har varit dålig på att träna sen i sommras, men nu ska det bli ändring på det! Mycket för att jag annars inte kommer klara av aktiviteterna i USA om jag inte får bättre kondition, riktigt taggad är jag också! Klockan 9 ikväll är det big brother så det ska jag se sen ska jag försöka sova tidigt också. Aja nu ska jag iallafall plugga så jag får jättebra på provet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0