So she ran away in her sleep Dreamed of paradise

Så mycket jag vill skriva och säga men jag har ingen insperation til att skriva något. Eller jo fast allt jag skriver då är att jag längtar och det är ju inte överdrivet roligt att läsa om varje dag. Det jag gör istället för att göra bra blogginlägg: Pluggar spanska(ah sen är ju det en överdrift), läser bloggar(förslag på bra uppskattas), twittrar/läser twitter (bitter-twitter), duschar(kan ju vara bra), chattar(ingen bra kommentar om det), funderar på att göra ny blogg design(ja det behövs verkligen), går i skolan (nej ingen skolkare här!) osv.  

Förövrigt så är det fler och fler som får familj, väldigt många som får tidiga familjer många har droppat in den här veckan. Explorius fb-grupp är också helt fullproppad med massa härliga inlägg varje dag och chatten är aldrig tyst, klagar inte bara trevligt att läsa! Alla är jättepeppade och jag känner för att göra så mycket för att förbereda mig, men det finns inget jag kan göra. Chattar med min värdmamma och värdsyster en del och allt känns toppen, längtar, längtar, längtar (LÄNGTAR). Vill att tiden ska gå och räknar dagarna till sportlov och sen till påsklov och efter det är det vår, vår betyder nära till sommar och efter det åker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0