HAPPY VALENTINES DAY

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
Alla hjärtans dag är en av de finsate dagarna på året!

Idag vaknade jag till paket och kort på bordet, sa hejdå till pappa som skulle opereras (det gick jättebra och han är vaken nu). Gick till bussen en halvtimme tidigare då jag trodde vi börja 8, kom på att vi börja halv 9 så jag gick hem igen och läste alla hjärtans dags hälsningar som fanns i VLT. På skolan hade dom pyntat ljushallen med hjärtan på väggarna, planscher i mitten, fika vid sidan, kärlekshälsningar som man kunde hänga upp på ett jättestort papper på väggen och kärleksmusik. Till lunch blev det hjärt-plättar och fil med flingor. Dagen slutade på stan med Becka där vi köpte presenter till oss själva plus till våra familjer, vi fick också hjärtbalonger. På kvällen åkte vi (familjen) till sjukhuset och hälsa på pappa som precis fick äta sin första mat på ett dygn. Tänkte på dig hela dagen. Till min familj gav jag kort på morgonen och kakor som efterätt efter maten, och såklart en massa kärlek! Det är så gulligt att se hur snälla alla är, att det finns en dag då man tänker speciellt på de man älskar. Jag älskar alla hjärtans dag och jag måste säga att idag var en av de bästa!

Fick också ett mail från Explorius med datum för det  obligatoriska mötet. Inget speciellt egentligen, men allt börjar känna så nära nu! 

Massa pussa och kramar till alla fina, hoppas ni har haft en toppen alla hjärtans dag med massa kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0