And losing your way on a journey is unfortunate. But, losing your reason for the journey... is a fate more cruel

Lördagen spenderade jag i Stockholm på utbytesträff med mycket trevliga människor! Tog tåget från Västerås vid 10 kom fram till Stockholm 11 och lyckades hitta till Jensens Böfhus jättesnabbt. Vi åt och gick sen vidare till kontoret där vi satt i ungefär 2.5 timmar. Efter det var det många som gick antingen för att äta hemma eller åka hem helt så vi som var kvar gick först till ett fik och sen till McDonalds och satt där väldigt länge. När dom andra sen kom tillbaka åkte vi och bowlade. Tog tåget hem klockan 10 så jag kom hem runt halv 12, sammanfattningsvis kan jag säga att det var en mycket lyckad dag! 

Annars då? Jo jag har chattat mer med min värdsyster och värdmamma, allt känns jättebra just nu! Såg också en "videoblogg" vid två på natten och höll på att skratta ihjäl mig. 

Idag var jag och åkte skridskor på mälaren med Emma, jätte fint var det och med så trevligt sällskap blev det toppen mysigt! Kom hem för att tag sen och snart ska jag börja plugga, annars ska jag väll göra alla andra vanliga söndags saker så som att måla naglarna osv. Här är två bilder från idag:
image descriptionimage description
Alltså mitt hår på den första bilden, haha.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0