When you get what you want but not what you need When you feel so tired but you can't sleep

Hej! Just nu sitter jag på mitt rum och gör ca ingenting. Idag hade jag skola, den var bra men dagen i sig har väll vart lite sådär. Men vad jag har gjort sen sist: 
- Skypat med Alva och Ludvig
- Lagat mat åt värdfamiljen
- Gått i skolan
- Bytt ut creative writing till drawing
- Träffat en dansk tjej på skolan
- Drukit te med min vsyster
- Städat mitt rum
- Cyklat till Albertsons
 Mitt liv är inte så mycket mer intressant än så just nu, men skolan rullar på och jag tycker det är riktigt kul! Lektionerna är lättare och i algebran känns det som vi har gått tillbaka till sexans lärningssätt, dock är det fortfarande gymnasiematte fast lite lättare så det är bra. Goverment har det inte hänt så mycket i, i teen living och food and nutrition har vi en galen, verkligen galen, lärare, men hon är härlig haha. Pe är otroligt ointressant och idag fick vi vänta 30 min innan våran lärare kom plus att man inte hinner byta om efter, jag sprang till min nästa lektion med bara strumpor på fötterna. Dansen var inställd idag så vi fick skjuts hem av en i vårt dance team, sååå coolt att de kan köra bil här när de är 16! 
 Nu ska jag snart gå och duscha och sen ska jag sova jättetidigt, sov aldrles för dåligt inatt, kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0