The potato state

 
1. De coola svenskarna
2. Min frukos/lunch/middag 
3. Starbucks!! (när jag tog det här kortet skratta de åt mig, varför ens alla tar ju dessa?) 

Jag försökte ladda upp fler men det gick typ inte så ska försöka imorgon istället men här är några bilder iaf. Ok så NY; Vi åkte på sightseeng varje dag, första dagen var vi på the upper east side och kolla runt, gick en promenad i Central park osv. Allt är så fint och stort! Sen gick vi och shoppa, vi gick till Victorias Secret och en sko affär (hitta tre pat skor) och åkte taxi och sprang runt och leta efter mötesplatsen och efter en mataffär så vi kunde köpa med oss frukt till hotellet som kvällsmat. Vid sex kom bussen oh hämta upp oss och vi han duscha sen var det dags för möte där de berätta vad man får göra oh inte får göra osv. Vi tänkte ha en satc kväll men det blev inte mycket av det pga alla var så trötta så vi gick och sov istället.
 Dag två åkte vi till china town och soho och tog en båt förbi frihetsgudinnan och åkte till Brookly Bridge och tog kort vid the sky line of Manhattan. Sen gick vi och åt på en resturang där det fanns jättebra sesam sallad, sen shopping! Vi börja med VS sen gick vi till Hollister och tog kort med en modell sen gick vi till pink och Converse store och Pink och jag och Elin gick till en jättefin affär med massa glittriga kläder. Vi tänkte att vi skulle hinna till China town men alla var så trötta så vi gick till Starbucks istället och sen till en mataffär så vi kunde köpa frukt. När vi kom fram till hotellet hoppa jag och Elin och Moa i polen det första vi gjorde och hann bara duscha innan det var möte för att gå igenom flygbiljetterna. Sen var det bara att packa om hela väskan och försöka att få ner allt i handbagaget så det inte blev övervikt sen gick vi och sov. Moa kom och väckte oss innan hon åkte till sin familj och då gick vi upp. Vid halv fyra åkte bussen från hotellet. När vi kom till flyglatsen tog det lång tid att checka in men vi hade 1h på oss så vi var lugna, eller iaf tills vi såg kön till säkerhetskontrollen, den var enorm! Vi han men vi fick springa. Jag sov större delen av den flygresan. När vi skulle byta plan hade vi bara 35min på oss så vi fråga om det var möjligt att vi kunde sitta längre fram i planet så vi han byta i tid, både innan vi gick på och efter, men det gick inte. Det tyckte att vi hade lång tid på oss att byta pga vi skulle landa tidigare och det gjorde vi också, dock var vi instängda i flygplanet i ca 50 min. När det var 7 min kvar till vårt plan skulle åka börja de släppa ut, jag Lovisa och en tjej från Norge som åkte med oss sprang till gaten och han precis, när vi kom fram ropa de ut att det var sista chansen att borda planet. På lanet köpte vi cola och chips och dela på, riktigt gott! Efter det har jag berättat, nu ska jag kolla på en serie, godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0