The city that never sleeps

Just nu är klockan 19.15 i NY och jag sitter i lobbyn med de andra svenskarna och bloggar, om ett litet tag ska vi gå upp till hotellrummet och äta godis och kolla på teve. Att säga hejdå till familjen imorse var jobbigt, men helt okej. Efter att vi sagt hejdå och de hade gått blev jag sjukt taggad och har vart jätteglad sen dess. På flygplanet satt jag bredvid Elin efter att vi hade frågat han men platsen bredvid mig om han ville byta, vilket han gjorde. Det var ett skönt flygplan med egen skärm som man kunde kolla på film och spela spel och lyssna på musik och med kameror så man kunde kolla ner från planet och rakt fram. När vi landa i NY blev det en hel del väntan. Först skulle vi igenom kontrollen så vi kom in i USA och det tog kanske 45min sen skulle vi hämta väskorna sen stod vi i en till kö för att visa pass. Efter det var vi ute och då var det bara att sätta sig och vänta på de från Norge. De kom efter ungefär en halvtimme och sen blev det väntan för att samla alla och för att komma till något tåg och sen ute (jättevarmt och kvavt) för att vänta på buss. När vi kom till hotellet var mitt rum inte städat så jag gick in och duscha i Elin och Sofias rum innan vi gick ner för att kolla runt och gå och äta tillsammans. Nu har vi nyss ätit, tog en hamburgare men orka inte så mycket eftersom den var gigantisk. Bilder går inte att lägga upp eftersom det går jättesegt så jag lägger upp de när jag kommer till Idaho istället!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0