If I could fall into the sky do you think time would pass me by?

Hej! Sitter på mitt rum just nu och dricker sleepytime tea, målar naglarna och lyssnar på musik. Gick i skolan som vanligt och hade dance practice efter och sen var det även möte. Efter mötet åkte vi till en resturang och åt mat och sen till Albertsons och handla lite saker. Imorgon har jag skola igen, ska vara jättesocial så jag får lite vänner jag kan gå till home coming med haha, men har ju faktiskt bara vart i skolan i 4 dagar. Nu ska jag sova, kram! 
Eftersom jag har vart extremt dålig på att ta bilder och för att det är tråkigt med massa bildlösa inlägg lägger jag upp en mycket fin bild på Payette River

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0