Go on and try to tear me down I will be rising from the ground Like a skyscraper

Idag har jag sagt hejdå till två av mina kompisar. Jag spendera dagen med Emma och fick en jättefin bok med kort på oss, kommar sakna dig otroligt mycket fina du! Vid 7 träffa jag Lelle och vi gick en promenad, mycket mysigt!
 Nu sitter jag och kollar på den andra satc filmen och dricker te, men jag ska nog gå och lägga mig i tid så jag orkar gå upp i tid för min sista dag i Sverige. Kan inte förstå att jag ska åka det är helt sjukt och att imorgon är min sista dag i Sverige på 10 månader är ännu sjukare. Mina väskor är färdigpackade (mamma ska bara hjälpa mig och kolla igenom det) och det enda jag har kvar att göra innan jag åker är att åka till banken och fixa telefonbanken och köpa godis. Taggar jättemycket nu, för om två timmar är det imorgon jag åker! 
Såå fin bok, tack Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0