Hej! Min dator har gått sönder så kan inte ladda upp bilder men tänkte berätta lite om min första tid här.
Jag kom hit i måndags, första mötet var inte lika jobbigt som jag trodde det skulle vara dock var det lite stelt eftersom det inte fanns så mycket att säga men min värdmamma prata på så det var okej. Vi stanna och åt på något ställe där man kan äta hur mycket man vill och det fanns allt man kunde tänka sig. Vi satt där ett tag och kom fram till huset vid halv fem tror jag och det första som händer är att de hittar en av sina katter döda. Lite jobbigt sådär. I alla fall, de har tre hundar (en är deras dotter) och fyra fåglar och nu fyra katter också. Jag har blivit bästa kompis med den lilla hunden, hon är sååå söt!!
Jag gav presenter och packa upp och tog en dusch sen gick jag och la mig jättetidigt eftersom jag var halvt på NY tid och fortfarande lite svensk.
Kan berätta om de andra dagarna sen och lägga upp bilder osv men nu ska jag gå upp och äta frukost. Jag kan välja på allt från våfflor till muffins till marsmallows flingor till pop tarts till typ vad som helst. Jag väljer cherios med mjölk och juice haha. Hejdå!
En bild på NY gänget:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0