Whats broken can always be fixed, whats fixed will always be broken

Jag har nu blivit medlem facebook gruppen för utbytesstudenter som åker med Explorius 12/13, härligt! Vilken dag som helst kommer ja tack brevet komma så då är det bara att tacka ja och sen börja med alla ansökningspapper. Riktigt taggad, och med tanke på att alla som åker det här året är iväg nu så är det snart 12/13 tur! Det ända som är problemet är att jag inte har en aning om hur man berättar för sin nya klass att man ska åka iväg som utbytesstudent. Vad ska man säga? Typ; "Hej, jag ska åka som utbytesstudent nästa år, bara så att ni vet!" Jaja, det löser sig!
Förövrigt så stördes mitt plugg ganska mycket av att jag valde att titta på ett avsnitt av sex and the city, men nu ska jga fortsätta råplugga tills det är mat! Imorgon är det skola och jag ser faktiskt fram emot det! Det är inte en så överdrivet jobbig dag, plus att jag har med mig min dator, och sen tänker jag också låta någon smart människa fixa allt som behöver fixas, haha! Ha det bra!
Undra hur lång tid det kommer ta innan det blir tråkigt att ta sånna här bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0