What am i gonna do to follow my dream

Hej, godeftermiddag! Skolan var som vanligt på en torsdag. Ganska dålig med andra ord, får något som liknar deperiation varje torsdag då vi har: kemi, matte, språk, fysik plus 2 helt okej lektioner. Jaja, engelskan var rätt slapp så då blev humöret lite bättre.
En rolig sak som hände mig och emma när vi var och hälsa på viksäng i tisdags; när vi satt i cafeterian och jag hade uppe min dator för att vi skulle ta kort kom det fram en 6 eller 7a och frågade helt överlycklig "är det en sån där ni fick!!!!!:D:D" Vi typ "ok...????" "jaha, oj, förlåt, ni går inte i 7an, eh... det var inget....." sen sprang hon iväg. Haha, vi dog nästan av skratt.
Just nu sitter jag och kollar på tv, och idag tänker jag även se greys anatomy, läxorna får vänta. Vi har fått 10 sidor i matte tills imorgon, jag fattar inte fysiken, och franskan går ju åt H***** precis som vanligt, så det blev ett sammanbrott av något slag mitt på dagen. Ha en fin dag/kväll!
Lycka, det här skulle jag äta varje dag, alla måltider om det gick. Mjölk och k-special!
Engelska!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0