The end of summer, its fall!

Hej! Kom precis hem från skolan som var både upp och ner. Matten gick väldigt bra, det var mycket lättare än ja trodde och jag kunde allt. Efter matten hade vi 3 timmars hål och då satt vi och gjorde absolut ingentig vilket resulterade i att jag blev väldigt trött då ajg inte har sovit mycket på hela veckan, måste verkligen bli bättre på att lägga mig i tid. Vi hade kemi och på den stod jag upp mesta dels av tiden då det var stor riska tt jag skulle somna om jag satte mig ner. Sen var det klassråd och till sist engelska som jag fick många råd om hur jag skulle ta hand om min dator. Hyfsat slapp dag, inte gjort mycket alls. Borde egentligen sätta mig och plugga fysik nu då vi har ett prov imorgon som jag inte fattar någonting av, men jag orkar inte, plus att jag ska bort på möte om ca en timme, så kommer troligen plugga senare på kvällen efter idol. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0