Sometimes its hard to follow your heart

Hej! Har tagit en paus från städandet en stund innan jag sätter igång och damsuger. Ärligt talat så ekar det nästan i mitt rum nu när jag stänger dörren, helt sjukt, länge sen det var såhär rent. Gick mycket mer effektivt än jag trodde, inte alls mycket kvar!
Har tänkt på att jag kanske borde skriva mer om vad som händer med usa osv, men saken är den att jag fortfarande går runt och väntar på att få hem mitt ja tack kort så att jag sen kan få alla andra papper och fortsätta. Varje dag efter skolan går jag till brevlådan och kollar ifall att det ligger något där, börjar nåstan bli en vana. Funderer på att maila Explorius, men väntar nog med det, var ju ändå bara en vecka sen jag fick ett mail om att jag hade blivit antagen.
Ja nu ska jag strax fortsätta, ha det bra!
Man skulle kunna tro att jag har fuskat och bara slängt allt på soffan som inte kom med på bild, men allt är faktiskt borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0