Maybe I get famous as the man who can't be moved

Godmorgon! Eller morgon är det ju inte längre, men iallafall. Igår gick jag och la mig halv 11, idag väckte mamma mig halv 11 vilket betyder att jag nu har sovit i 12 timmar, kan ju säga att det verkligen behövdes. Sen dess har jag hunnit äta frukost, städat iordning mitt rum som redan är stökigt och gjort en del matte. Matte är det jag ska fortsätta med idag, hela dagen, för imorgon och i övermorgon ska jag plugga fysik hela dagen, och sen på onsdag ska jag fortsätta med matten igen, så jag hoppas på att bli klar med allt idag så att jag bara kan repitera på onsdag. Viktigt att veta, jag vet. Hur som helst kommer jag inte ha så mycket tid att uppdatera idag, utan det får bli senare ikväll, så vi hörs då!
(photo booth funkar inte, och jag vill byta till samhäll istället för att gå natur, så därför får ni ingen bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0