Losing love is like dying. The only difference is, death ends

Hej! NU ÄR DET HELG! skolan var faktiskt riktigt bra, matten var inte överdrivet jobbig och dom andra lektionerna var också bra. Jag kom hem för ett tag sen och har bara varit inne på Facebook och kollat på tv. Funderar på att gå ut på en promenad, men gör nog det när greys har gått. Jag har pluggat så mycket dom senaste dagarna så idag tänker jag faktiskt inte plugga idag (troligen kommer jag ändå göra lite...). Ikväll är det film och hemma mys som står på schemat, orkar inte så mycket annat, plus att det är idol ikväll!
Imorgon ska jag och pappa köra höstkroken (en seglar tävling) så då är det bara att pallra sig upp ur sängen tidigt. Ska bli kul! I helgen tänkte jag också ta mig ut till erikslund någon dag, men jag har ingen aning om när jag ska få tid till det, har så mycket att göra.
Nästa vecka är helt galen, 1 redovisning och ett matte prov och ett kemi prov. Låter inte så mycket, men det är det faktiskt, och jag har otroligt mycket att göra tills dess. Men nu ska jag inte tänka på det, det är fredag och jag ska vara riktigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0