Living the life in Sweden

Hej! Och ett stort förlåt för att jag inte har uppdaterat på år! Har inte haft tid helt enkelt, har börjat skolan, haft extremt mycket läxor, mm. Har också, som sagt, haft en intervju med explorius! Jag kan nu säga; JAG ÄR ANTAGEN!!! Så nu är det bestämt, om ett år kanske jag sitter i USA just nu. Ganska sjukt om man tänker så...
Intervjun med Explorius gick jätte bra, hon som var här var trevlig och det gick jätte bra! Jag svara på några frågor på svenska först och sen fem frågor på engelska, mamma sa efteråt att hon var imponerad över min engelska, så det är ju bra! Mamma och jag ställde frågor, och fick väldigt bra svar. Jag har nu några ställen jag ska söka stipendier till. Ja så nu är det bestämt!
Skolan går riktigt bra, jag har träffat många trevliga människor och även hittat några nya kompisar. Idag fick jag också min dator av skolan. En egen MACBOOK!!! Jag har endast lämnat den för att gå på toaletten sen jag fick den, funderar på att sova med den också..... Haha. Nu när jag har fått min dator så kommer jag ha den med mig hela tiden och det betyder att det kommer bli mycket uppdatering nu, ska faktiskt ta tag i den här bloggen på riktigt!
Jag har idag efter skolan suttit på ett cafe med Rebecka och vi har bara nördat med våra macbooks och skypat med klasskompisarna. Detta resulterade i riktigt mycket bilder! Jag har tittat på idol och ätit sen jag kom hem, och det är det jag ska fortsätta med också!
Imorgon ska jag på kulturnatten med Becka och träffa massa trevliga människor och ha det bra, sen ska jag också plugga. Har överdrivet mycket i skolan just nu, men jag antar att det kommer fortsätta så i framtiden också, haha.
Här är några bilder jag bjuder på!
Massa bilder på mig och Rebecka och sista bilden är min bakgrund på datorn, haha.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0