Its okay, not to be okay

Hej! Igår kom jag hem runt 1 och tog en dusch pga spott på hela mig. Låter ganska konstigt, men det är det egentligen inte; på konserten jag var på tog sångaren vatten i munnen och spotta ut över hela publiken och såklart så stod jag precis i prickzonen. Förövrigt var det trevligt, vi gjorde inte så jätte mycket gick mest bara runt och kollade. Det var inte överdrivet mycket drag, förutom på baletten som var det ända vi hade bestämt att gå på, och så fick vi inga platser. Jag vakna runt 11 av att mamma som sa att det var frukost, och nu ska jag nog sätta på mig kläder och göra mig iording för en hel pluggdag. Ja, jag har inte så överdrivet mycket mer att säga än det, så vi hörs senare!
Bild från igår när jag plugga och alva kom ut och distrahera mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0