Its hard to always be strong, but its even harder to brake down sometimes

Hej och god morgon!
Vaknade av att mamma kom in och väckte mig och har sen dess bara hunnit äta frukost och kollat facebook. Idag ska jag plugga på dagen och sen gå på kulturnatten på kvällen tillsammans med Becka och träffa massa människor. Jag ska också försöka bli lite smartare på den här datorn, jag fattar nämligen ingenting, men jag hoppas på att iallafall kunna hitta ett skrivar program så jag kan använda det för att skriva läxor på. Om jag inte hittar så får jag väll fråga någon, men det ska nog gå bra!
Nu ska jag snart göra mig iordning och sen börja plugga, det känns bra att det är engelska jag får plugga istället för matte eller fysik, har blivit hyfsat trött på dom ämnena nu. Dock måste jag plugga dom också senare, men det problemet tar jag när det kommer.
Ha en bra lördag så hörs vi senare!
En bild på mig och Alvis från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0