I wanna jump and scream and sing really loud

Godmorgon! Sitter just ni och kollar på the voice som vanligt, riktigt mysigt, det kan jga verkligen rekomendera! Igår glömde jag säga att jag berättade för Rebeck i min klass att jag skulle som utbytesstudent. Hennes reaktion var kanske inte det bästa; Hon börja nästan gråta, ställde sig och skrek på mig i en halvtimme och vägra sen prata med mig i ännu en till. Sebastian fick också veta, han kalla mig idiot och gick därifrån. Skulle ju kännas lite bättre om dom var possitiva, eller iallafall försöka att dölja det inte. Fast helt ärliugt så bryr jag mig inte riktigt, jag har velat det här så otroligt länge och jag tänker inte låta någon förstöran det för mig. Jag är glad iallafall!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0